събота, 9 май 2015 г.

a wish

Ако някой ме попита сега, кое е най-голямото ми желание ще се замисля, дали да отговоря искрено, или както се предполага.

Ако трябва да кажа "официалния" отговор, ще е че искам да започна мечтаната работа, да имам много пари, да пропътувам света и да съм здрава и самодостатъчна.

Истината е, че вече нямам сили за официални стремежи и мечти и съм адски изморена. Адски изморена и си мечтая само за едно. Искам да има при кого да се сгуша, когато съм тооолкова уморена. Мечтая си за чуждата обичана топлина, която ме кара да се чувствам своя. Покоя и всеобхватното щастие, което такъв момент би ми дал. Да се сгуша... на сигурно и топло, да галя нечии ръце, и нечии, любими устни да ме целунат по косата... да дишаме спокойно и в ритъм... и да заспим. Това би заменило всичко. Това ще ми е достатъчно.

Но не може. Изморено ми е. И много тъжно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар