неделя, 16 април 2017 г.

Трансформация?

Прочетох си миналия пост. Колко неща ми се случиха за 4 месеца...
Зарязах всичко и се върнах назад... Назад в пространството, назад във времето. Тотално се счупих, междувременно спрях, потънах... загубих се. Сега не знам къде съм, къде са ми силите, енергията, желанието за живот. Яд ме е, срам ме е, боли ме и в същото време не съм нищо.

Как да се изкопая от калта? Колко точно надълбоко съм си набутала главата там? Как да стана нормална, функционираща и жизнена?

Чух нещо по телевизията от някаква астроложка. Как всеки с нещо скорпионско, асцендент, луна, знак, през живота си ще трябва да се трансформира, да се "прероди". Това ми напомни как като ми подариха хороскоп и отидох, първото изречение на астроложката беше "Теб хората в живота ти много ще те нараняват, за да те накарат да се учиш и да се трансформираш. Да изгаряш като феникс и да се прераждаш от пепелта - да израстнеш духовно."...

Нещо ми убягва урока този път. Колко време ще го уча още. Айде стига вече, стана банално. Не искам да продължава тая нелепа, гнусна ситуация да ми се меси в живота. Строши достатъчно от него. Никак не е честно. Не е честно аз да трябва да се "уча" а другите да си правят каквото искат. Продавам си скорпионските неща от звездите. Даже ще ги подаря всъщност. Взимай си ги вселено. Не искам да ги уча тия уроци, не съм се записала за тая специалност. Явно фейлвам и при най-лесните тестове. Не съм за този клас. А може би си ме сложила в клас за бавни, където повтаряте уроците по 5 пъти, докато глупавите разберат.

Дали урокът ти е да не допускам никого до себе си? Да не вярвам, когато някой ми се представя за близък? Или пък да не запознавам едните си "приятели" с другите си "приятели"? Те не ми останаха много така или иначе. Никога да не проявявам наивността да се привързвам и раздавам толкова много? Кое е? Не ми изглеждат много духовно извисяващи тия уроци. Защо тогава ми ги повтаряш? Колко време ще стоя в класа за бавни?

Поглеждам напред и виждам висока планина. Вече се чудя ще я изкача ли някога или ще си остана в калта завинаги. Може би не мога да се трансформирам, може би съм счупен покемон.

Няма коментари:

Публикуване на коментар