вторник, 11 август 2009 г.

Какъв е смисълът!?

Какъв е смисълът? Когато си задам този въпрос ми е ясно, че съм си стигнала предела... Мдаа... Мисля, че съм ясновидка между другото, сънувах нещо снощи, което един вид се случи днес. Беше неприятен сън, на живо беше също толкова неприятно, само че беше и дооооста по-изнервящо и доведе до въпроса, заветният въпрос, границата на моите нерви и умствени и ораторски способности, а именно: Какъв е смисълът?

Какъв е смисълът да говориш на някого, който очевидно не иска да те чуе? Какъв е смисълът да си споделяш притесненията, ако отсреща ще срещнеш просто тухлена стена? Какъв е смисълът да се привързваш към някого, на когото очевидно не му пука толкова за теб? Какъв е смисълът на мисленето въобще? Какъв е смисълът на човешките отношения? Какъв е смисълът на несподелените чувства? Какъв е смисълът на пропиляното време? Мамка му КАКЪВ Е ШИБАНИЯТ СМИСЪЛ?! агрхххххххх

Какъв е смисълът да си хабя нервите... никакъв, поне на това мога да си отговоря. Отново стигам до тъпото притъпяване на усещанията, до което все стигам напоследък. Притъпи си чувствата, мислите, притесненият, страховете и току виж между цялото това притъпяване, успееш да поживееш малко, да усетиш някоя хубава емоцийка и дори да се почувстваш щастлива? Не... всъщност май няма как дастане с притъпяването и да си щастлива... освен може би ако взимаш някви наркотици... не отново не мисля, че това прави щастлив човек.

Просто ми ПИСНА... дори не мога да дефинирам от кое точно, защото ми е писнало от толкова много неща че направо ааааагрхххххх Писна ми от хората. Ако можех щях да се заключа някъде, да си взема компютъра и да ми носят храна и вода и да живея само чрез познатите си в интернет и ПОТЪР МАНИЯ.

майната ви... майната ви на всииииииички, не че някой чете и не че на някой му пука ама бахти и на мен не ми пукааа майната ви.

Няма коментари:

Публикуване на коментар