четвъртък, 23 декември 2010 г.

FAIL -.-

Боли ме отляво, точно тук... (дали от хриповете в белия дроб, схванатата лопатка или нещо друго... не зная). Боли ме и продължавам да пръскам злоба и раздразнение -.-

Бях чула по телевизията, че поради струпването на лунното затъмнение, пълнолунието и зимното слънцестоене, това ще доведе до засилване на депресиите и тн... Но на 21, аз си бях добре. На другият ден обаче... сякаш всичко ми се изсипа на главата в троен размер -.- На 22 вечерта си казах, е това сигурно е бил ефектът от луната, на другия ден ще си добре... еее НЕ. Събудих се днес чувствайки се... хм... ЗЛЕ всякак. А майка ми ми каза, забелязала очевидно ужасно злобното ми отношение и мрънкането и... (картината е ясна), ми каза да си прочета хороскопа във вестник ШОУ :О хаха:

"ДЕПРЕСИЯ МЪЧИ РАЦИТЕ

Раци,внимание, депресията атакува! Ако се налага, идете на доктор, кажете си грижите. Тъкмо успяхте да се измъкнете от блатото на самосъжалението и сега пак правите крачка към него, при това точно по празниците. Обадете се на човек, който е изпитан в подобна критична ситуация и е готов да ви подаде рка. Той ще е опорната ви точка - иначе дълбоко в себе си сте убедени, че можете и сами да се избавите от тежките мисли.

Любими и приятели ви изневеряват!
Обаждат се стари болежки."

Първата ми реакция беше ХАХ! Не защото се мисля за депресирана, а защото час преди това си мислех, че тъкмо успях да се почувствам добре и сравнително спокойна и отново се чувствам зле и то така някак - от никъде. И да, ще се справя сама. Дано само не се изпокарам с всичко живо, за което ми пука, и за което не ми пука чак толкова, междувременно.

Не знам как, само че... Бива ме в стягането ^^ само че това гадно усещане в ляво ми пречи... и ме кара да си изпускам нервите :/ Дано не се омажа съвсем и да не кажа неща, за които после ще съжалявам.

А аз исках коледно настроение и приятелска атмосфера ;/ Сега всичко ще се провали ;(
И не знам, защо написах този блог. Прилича на част от таен дневник... :/ Ужас!
Тъпа лява страна. Само проблеми ми създава -.- Колко банално... лявото е по-слабо при мен.
Тъпа висша математика! Тъпи изпити! Тъп ВИНС! Тъпа Теодора! Тъп скайп! АААААААААААААААААААААААААААААаа -.-

А по-рано днес се сетих за толкова интересна тема, която исках да споделя тук... и всичко се провали... FAIL! BIIIG FAIL!

1 коментар:

  1. първо да кажа, в хороскопи не вярвам
    второ и аз съм рак
    трето депресията мъчи всичко живо не само раците, ми все пак коледа е! ако не си щастлив значи нещо не ти е наред. И какво да ти кажа.. уравнението е следното - ти си наред и не си щастлив защото живота ти не е приказка и дядо коледа няма да дойде да ти оправи проблемите или ти си ненормален и с радост се оставяш на еуфорията от празниците и цялата тази доброта от телевизията и плакатите по улиците и ставаш като всички останали; Първия всъщност не е нормален, а втория всъщност е, защото така казва народа
    и да кажа - от всички блогове дето следя твоя е един от най-интересните именно заради начина по който пишеш ;)

    ОтговорИзтриване