понеделник, 25 април 2011 г.

Важното е, че искам...

Липсва ми трогването от песни. От хора и ситуации. Писането в скайп/фейсбук на запомнен ред от гледан филм, споделянето на просветления със заинтересован събеседник... И аз липсвам.

Сънищата ми са фантастични и незапомнени. Не са хубави, но колкото и да са размити и мъгливи, когато се събудя, остават усещания, които ме държат по цели дни.

Какъв контраст. Напоследък всичко сякаш е плитко. Всичко е за малко и набързо, всичко е "не си струва, да се ядосваш" и "просто го приеми, очакваше се", шегите са плоски, хората са изчерпани, нови или различни... а къде съм аз? На моменти сякаш ме няма. Не смогвам.

Аз имам нужда от дълбокото. А сякаш всичко е повърхностно, защото иначе би се разпаднало. А може би бързането напред не предполага задълбочаване... когато си забързан само притичваш по повърхността и оставаш сух... прекалено сух...

Искам да се задълбоча. Не мога иначе. Имам нужда да не е плитко. По-важно - искам да е дълбоко, така както аз обичам, така както аз мога.

Can't you see me walkin in your shoes
Can't you feel me steppin all over your soul
Can't you feel me reach into you


Протягам ръка, но прекалено боязливо... не мога да те хвана... докосвам те, разучавам те, търся нещо, което ще иска да го взема... но вместо това върховете на пръстите ми се хлъзват в неуспешен опит.

Може би трябва да стане бавно. Заради мен. Защото се и плаша. А може и да не стане. Може никога да не ме допуснеш. Само знам, че трябва да опитам. Не знам как... и дали... но искам да стане.

2 коментара:

  1. Ами... В един момент от живота си откриваш, че не всичко е толкова магическо, колкото си мислел, че е. И е малко кофти после, аз поне не мога да се примиря още с това. Но наистина "не си струва да се ядосваш" и "просто го приеми, очакваше се". Освен да действаш като конформист постоянно, друго какво да направиш? Трябва да се нагаждаш според ситуацията и хората за съжаление, но все пак ти самата си знаеш, че има хора, сред които можеш да бъдеш себе си и всичко да бъде както си е било винаги, преди да ти се 'разбият' илюзиите. (hug)

    ОтговорИзтриване
  2. Имам нужда да те видя. Скоро (hug)

    ОтговорИзтриване