понеделник, 22 март 2010 г.

Хах - "I'd rather be broken than afraid."

Седя си свита на стола, а главата ми се опира в коляното. Седя си и усещам как очите ми изсъхват и започват да парят, а сърцето ми тупка - туп, туп, туп, поклащайки цялото ми тяло... Мислите минават през мен, идват и си отиват, сякаш не могат да се залепят и се плъзгат или сякаш няма кой да ги погледне и те обидени си тръгват, непоглеждайки назад. Стоя си и сърцето ми тупка. Музиката тече. Coldplay. Обичам Coldplay. Such a rush to do nothing at all, such a fuss to do nothing at all, such a rush...

Логиката няма смисъл в този момент. Не откривам логика. Не откривам нужда, да има логика. Тя е далечна, неразбираема... Искам просто да чувствам. А логиката, далечна сега, липсва и ме кара да се чудя... Защо? "Няма логика." Вечният въпрос. Туп, туп, туп... Песента се смени. Snow Patrol. Build it up, build it up, build it up... 

Не виждам смисъл в това да съм будна сега. Спи ми се. Тялото ми е изморено. Съзнанието празно. И все пак не трябва да спя. Трябва да спя вечерта. Когато е тъмно и нощно, защото на другия ден трябва да ставам рано и да продължа. Да се включа отново в потока, който от сегашния ми ъгъл, ми изглежда нелогичен, безсмислен и напразен. Песента се смени. Не мисля, че съм я слушала до сега. Дори не знам от къде или от кого я имам. Но се връзва с тупкането и погледът ми в момента. Black rain. Пее момиче с приятен глас. If you be my boat, I'll be your sea... Това чух от текста. Отново мисли, които се появиха, но ще ги оставя да си тръгнат, обидени. И все пак, бяха нещо за нуждата да си нечие море. Друг път... или пък никой път, ще пиша за това. Ще пиша или няма да пиша. Каква е разликата? Ще чувствам или няма да чувствам. Каква е разликата? Никой няма да ми отговори и в двата случая. Не разбирам. Но няма и значение. Няма значение и за никой друг. 

Натискам форуърд бутона. Уинампа е на шъфал. Попаднах на ВАСТ, но не... тази песен не ми харесва сега. 

Ох... кракът ми пак изтръпва >.<

Lifehouse. Песен, в която не се бях заслушвала. Интересен текст. Подиграва ми се. Или ме разбира. Не мога да преценя, разликата е малка. And even if it's pain that I feel, at least I know that it's real. I'd rather be broken than afraid. Ами ако не е истинско. Ако си уплашен вместо счупен... какво :/... забиваш, а мислите ти се изхлузват от мозъка ти, а сърцето ти тупка... туп, туп, туп...

Телефона звъни.

...

Ще ходя на разходка. Топла вечер е. Такава не е имало от миналата година. Дано докато вървя да намеря смисъла. А може и да карам без него... туп, туп, туп...

Няма коментари:

Публикуване на коментар