четвъртък, 29 септември 2011 г.

Де да можех да пиша...

Липсва ми, писането. Липсва ми усещането, което получаваш след добре структурирана публикация или след нечий неочакван, смислен коментар. Не че съм добра, но всъщност това е единственото творческо нещо, което съм опитала. Единственото нещо, което правя пред хора. Единственото нещо, различно от разговор, с което мога да се изразя.

Ако можех, щях да се усъвършенствам. Бих станала от онези разказвачи, които не е важно какво ти разказват, но можеш да ги четеш/слушаш цял ден, заради начина по който се изразяват и заради усещането че те въвличат в различен свят. Бих почнала да пиша разкази, поезия и бих писала по-есеестично. Бих изложила всичките си разсъждения за живота, нещата и света. Така бих направила себе си по-цяла. И нещо би останало след мен.

В последните месеци много си мислих за това. Всъщност значение имат 2 неща - какво ще оставиш в сърцата на хората, които са те обичали/си обичал и какво ще остане като нещо сътворено от теб.

Всеки човек има уникална гледна точка от мястото и времето където се намира. Точно тези виждания, искам да мога да отпечатам интересно. Те вероятно не са нищо ново (все пак вече всичко е измислено), но ако успея да ги запечатам добре, в моментите, в които ги откривам, нещо би останало от мен... нещо би останало от моята гледна точка, от моята позиция в този живот.

А напоследък зарязах и това. Но ще започна пак някой ден. Трябва ми.

1 коментар:

  1. Определено трябва да се върнеш. Не се отказвай от това кърваво, трудоемко изкуство. Талантът изисква упорство, пот и сълзи. Той е развилняло се добиче, което има нужда от твърда ръка и стегнати юзди, за да може да оре нивата на артистичността правилно и редовно.
    Не започвай "някой ден". Върни се сега. :)

    ОтговорИзтриване