сряда, 3 юли 2013 г.

Disney princes mode: switched ON

Мила, Вселено

С най-голямата си молба на света те моля да не ме игнорираш точно сега, да чуеш моите молби и да ме спасиш, защото само на теб разчитам. Знаеш всичките ми мисли, изпращам ги към теб ясно и силно, за да не стават обърквания.
По мои изчисления имам малко време, за това моля те, моля те, много, много те моля, не позволявай да ми разбият сърцето тотално за, по мои скромни сметки, четвърти път в рамките на 3-4 седмици!

Ужасно много ме е страх, тъжно ми е и съм фрустрирана (ха!). Не знам как да опиша всички неща... не искам май, защото ме е срам. Срам ме е от всичко, в което се забърках. И ми се гади. И ми е лошо. Няма да описвам.

Искам само да уточня, че направих всичко като хората този път. Казах си всичко. Без страх. Но въпреки това нямаше смисъл. Само ме заболя, загубих голяма част от достойнството си и сега се гаврят с мен.

Та не знам какво още да направя, а знам че трябва нещо да направя, за да не спирам на това лошо място.

Страх ме е, ужасно много ме е страх. И се задъхвам. И боли. Не знам къде да си пратя мислите, защото са нападнати от всички страни. Очаквам следващия удар всеки момент. Като бомба, която ще гръмне, а аз нищо не мога да направя, освен да усетя забиващите се в мен шрапнели.

Искам да изразя недоволството си, че ми пращаш всичко това наведнъж. Мислех, че сме сключили споразумение и ми е дошло време да съм щастлива и освободена. Явно съм се заблудила.

Иска ми се да вярвам в твоята неразбираема за мен логика и добронамереност. Наистина много ми се иска да повярвам, че ми пазиш скъп подарък, който ще ми пратиш до седмица. Ще ми се да вярвам, че веднъж нещата ще се наредят без да се налага аз да правя нещо. Или поне да ми пратиш знак какво е това, което трябва да направя. Ще премина в режим на дисни принцеса, която чака да я спасят. Прати ми принц, ако е нужно.

Много те моля... не знам какво повече да направя освен да ти се моля. Помогни ми... помогни ми да плача, ако това ще оправи нещата или ми прати някого.... Моля те, моля те

Моля те... Не мога  повече. Не мога повече от това. Не мога повече време.... ужасно ме е страх.

Няма коментари:

Публикуване на коментар