понеделник, 22 юли 2013 г.

..whatever makes you happy

Днес попадам на множество съвети как да бъдеш щастлив от сорта на "20 полезни съвета за това как да бъдеш щастлив сега" , картинки във фейсбук и тъмблър, казващи ми "Go for whatever makes you happy", постове, обясняващи ми как трябва да правя неща, които са ми приятни и да не ми пука за хорското мнение и тн и тн...

Аз искам да съм щастлива. Наистина. Искам. Но какво подяволите означава Go for whatever makes you happy... Не знам, може би съм счупена, но в момента не знам какво ме мейква хАпи.
Напоследък само някакви неща ме стресират, плашат, натъжават и чупят и се чувствам толкова обръгнала вътрешно, че не мога да намеря нещо, което ме прави щастлива. Гледането на сериали и рисуването брои ли се? Тези неща не ме правят щастлива. Те са приятни и разсейващи, но едва ли са в подходящата графа. Измъченото общуване с разни "нови" хора прави ли ме щастлива? Не. Значи и това не се брои. Та... какво ли е?

Тези дни се радвам на моментите, в които мога просто да се разсея и да се чувствам нормално. Радвам се, когато по-успешно успея да прикрия нова вълна на лоши мисли и усещания, така че да не смущавам събеседника си. Радвам се, когато успея да изям нормално количество храна.

Сърцето ми с всеки изминал ден натежава  и натежава и не знам до къде ще издържа, после вероятно ще имам нов драматичен изблик или... не знам, ще приема някаква нова Мен. А може би ще се специализирам в прикриването.

Просто наистина ми се иска тези типчета и съветчета да ги разбирах по-добре и да ми говореха нещо смислено. Наистина бих искала да съм щастлива. Казвали са ми, че заслужавам. Аз също така си мислех.

Малко ме плаши, че не ги разбирам. Имам чувството, че съм толкова счупена, или съм в твърде недобро състояние в момента, за да изляза на светло. Това ме натъжава доста.

Ще ми се да мога да простя. Да се чувствам чиста и лека, както преди. Това ще ме накара да се освободя и да се харесвам повече. Смятам и че болката ще спре. Вероятно това ще ме направи щастлива. Или пък поне не толкова нещастна.

Или поне нормална.

Току виж някой ден тръгна след whatever makes me happy... само да разбера какво е.

2 коментара:

  1. Тези съветчета никого не правят щастлив, спокойно не си само ти; това е една self help bullshit помия която трябва да минава за позитивна настройка на (предполага се) някакви бохеми, някакви "наистина щастливи хора". Бъди спокойна за това, това исках да кажа. Тези съвети са като рекламите.
    А какво те прави тъжна? Нещастна?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Трудно е да обясня накратко. Да речем, че ми се случиха неща, от които винаги ме е било страх в рамките на 1 месец и сърцето ми беше разбито няколко пъти за 3 седмици. Сега не знам как да се лекувам и май трябва просто да чакам. Не ме бива в чакането, все искам нещо да направя, но в случая вече няма какво повече. Опитах всичко, което се сетих и ставаше само по-лошо. Та да... нищо не се разбра от този отговор :D

      Изтриване