неделя, 21 февруари 2010 г.

Бай бай нет, бай бай хепинес...

Ммм главната причина да пиша блог е, че се очаква да нямам нет известно време, та ми се искаше... "като за последно" хахха... което далеч не е така, но все пак...

Та... идеята да нямам нет не ме стресира този път, което е странно. Някак, може би, защото няма на кого да се цупя... Но знам, че сега колкото и да съм cool още утре като се събудя и няма скайп, фейсбук, ютуб, гугъл, замунда... и ще изпадна в абстиненция, сигурно ще съм раздразнителна и ще ми е кофти... :/ Какво ти утре, още в 00:00 като излезе прозорчето за дисконекване... но какво да се прави :/

Исках много неща да напиша... Много мисли в главата, ама съм прекалено заета да не пропусна да направя нещо с оставащия интернет, за да се съсредоточа върху писане. Общо взето като онези последни 10 минути, преди да стана от компа, сещам се 442434234 неща, които искам да направя, а няма да ми стигне времето... 

Мислех си днес за трупането на недоволство към нещо/някого. Колко е вредно и как не ми беше проблем от години, но напоследък ми е един от главните проблеми. Не искам да съм недоволна. Да се ядосвам. Да се гневя. Но понякога не мога да се самоубедя, че няма защо. Общо взето просто стисвам зъби и изчаквам да мине малко...Та мислех си, че не искам да е така. Искам да съм в равновесие със себе си и околните, с нещата, които се случват. Да успея да постигна онази идея. Да стана от онези спокойни, ведри хора, можещи да реагират адекватно и осъзнато винаги. 

Днес се замислих и за едно нещо, което гледах в ютуб. Шейн Доусън даде предизвикателство, всеки да каже поне 1 нещо, за което е доволен от себе си в последния месец. Замислих се за себе си... Замислих се че отдавна не съм доволна от себе си.

Та иска ми се, да се поразсъня. Да се огледам и да действам. Да успея да... приема... неща, които трябва да се случат, а аз искам да се случат, но и не искам. Общо взето ме гони:

'cause if you're not really here
then the stars don't even matter
now i'm filled to the top with fear
but it's all just a bunch of matter
'cause if you're not really here
then i don't want to be either
i wanna be next to you
...

Но е нечестно и детинско... знам... И все пак, не съм толкова пораснала, нали? Имам право да усещам детински... неща? Онова рачешкото вкопчване го усещам. Вкопчвам се. Не трябва. Не е здравословно.

Та така, днес беше музикално хубав ден. Почна се с Джордж Майкъл и се свърши с Д2... хубаво беше. Нямам идея за завършех на блога, както нямах идея и за началото му (: До следващият път, когато имам нет.

Няма коментари:

Публикуване на коментар