сряда, 7 декември 2011 г.

For my Starlet

Не знам как да започна тази публикация, защото искам да вложа толкова много в нея. Да вложа спомени, чувства, надежди, идеи, мисли... ВСИЧКО!

Но ще започна с най-елементарното, а именно поводът, за разскриване на по-горе споменатите неща: ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН!!!

Вероятно се чудиш, защо трябва да си толкова щастлива, че имаш рожден ден, а аз веднага ще ти кажа. В дни като този, хората имат повод и причина, да покажат че държат на теб, че имат специални местенца в сърцата си за теб, че ти желаят всичко хубаво, че те харесват, че те обичат и това да си е съвсем в реда на нещата, а ти можеш да изискваш внимание, да очакваш подаръци и мили думи и това отново си е съвсем в реда на нещата. Хубаво нещо са рождените дни! Та да - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН!!!

Аз да си продължа нататък...

Истината е, че много се вълнувах/ам за рождения ти ден. Като си помисля, че имаш рожден ден и ми иде да те нагушкам и ойойойой (както онова котенце от снимката във фейсбук, ама още повече!)! Иска ми се да ти благодаря, че те има. Да ти благодаря, че си тук...

А да знаеш колко много неща ми се искаше да ти взема! Даже имах страхотна идея за подарък, която не успях да осъществя, но си запазвам правото за друг път! Като ми хрумна идеята за подаръка беше вечер и толкова много се развълнувах, че не можах да заспя 2-3 часа... Но това са неща от "зад кулисите" и не знам дали трябва да ти ги казвам!

Но отново да продължа нататък...

Първо трябва да знаеш, че си много хубав Човек! Ценен и уникален, интересен, интелигентен и достатъчно дълбок (пред хората, които го заслужават)! И знам че няма да ми повярваш, но аз ги знам тези неща! Важното е и ти да ги научиш.
Безброй многото ни спомени заедно само ме умиляват и ми напомнят, че съществуват и добри дни и ме карат да чакам новите такива (: И искам да кажа, че оценявам всичко, което си правила за мен, макар и да не мога да го покажа на момента (просто съм бъгава, съжалявам)
След всичките тези години продължавам да знам, че ако отивам някъде и ти си там - ще ми е интересно, продължавам да знам, че дори цели два дни без прекъсване да трябва да си говорим и да прекарваме заедно време - ще ми е приятно и ще се чувствам добре. А най-важното е, че продължавам да чувствам онази приятелска атмосфера, по която толкова много милея... за това благодаря ти, че те имам още, надявам се да е така още дълго.


И след толкова откровения, време е за пожеланията: Първо - да си жива и здрава! Банално, но най-важно. Искам да си щастлива! Ама истински щастлива! Да светиш, да си заредена, да имаш вяра в доброто у хората, да си заобиколена от Хора... Искам да мечтаеш и да си осъществяваш мечтите! Пожелавам ти да пътуваш и да се срещаш с различни... подчертавам ДОБРИ И СВЕСТНИ хора (а на себе си си пожелавам, да има място и за мен сред тях :Р) Пожелавам ти да получаваш достатъчно обич, която да ти носи топлина отвътре и да залепя усмивки на лицето ти всеки ден! А най-вече ти пожелавам да продължаваш напред, а напред да е хубавото... време му е сякаш (:

И знаеш осъзнай се вече си на двайсе...

...а именно - ЖИВОТЪТ ТИ ЗАПОЧВА!

И в чест на нашето начало:



След всички тези думи, просто искам да знаеш, че те обичам... колкото и трудни за казване да са тези думи!

Едит: таймингът ми вероятно малко куца, но не ми се искаше да се пришпорвам... та малко по никое време ама, извинявай! (ех колко много удивителни написааааах х) )

Няма коментари:

Публикуване на коментар