събота, 26 септември 2009 г.

Обръщение към... хм, нз как да се обърна към теб ;Д

Нямам нещо конкретно, което да ти кажа, така че ако нямаш време, въобще не почвай да четеш, за да няма реакции тип "оф нуууб" после
!
Удивителни на отделен ред
!!!!
Помниш ли? ;Д Сигурно не... нвм
Та... Натоварени дни - кофти, ама пък ще минат бързо, точно защото има какво да правиш. Пък ако се погледне съвсем от философската страна кхъм (прокашлям се) "Трябва да преживееш трудности, за да оцениш хубавите моменти" Т.е. да оцениш хубавите вечери, когато нямаш какво друго да правиш, освен да пиеш студена кола и да играеш ТФ или УоУ... Да това са глупости, особено като ти пуши главата от ядове колко е гадно всичко :/ Ама гадно или не - ще трябва да го направиш, та имаш 2 опции - продължаваш да се ядосваш и да увеличаваш лошите последици или :О ... не другото няма да го направиш май... Да погледнеш от хубавата страна? Да ще кажеш "каква хубава страна на това да имаш входно и да си 1-ви номер :/" еми всичко ще мине в началото на годината... сега в началото зор - после спокойствие. Съсредоточи си вниманието върху последващото спокойствие х)
Не.. не ти казвам какво да правиш, просто няма да те засека тези дни, пък ми се искаше да ти говоря... и реших тука, ти може би няма да прочетеш... нищо, аз ще си остана с такова усещане... пък и може след няколко дни да ти кажа да погледнеш блога, ако не си.... а може да не ти кажа, ако размисля, често си сменям мнението понякога хм...
Пиша ти в екстремни условия - супер много ме цепи главата, наще се разхождат напред назад из стаята, а аз съм седнала на компютъра само, за да кача едни снимки, после ще ходим на сватба, та чакам момента, в който ще ми се развикат "ти нали само снимките щеше да качваш" :Д
Айде чао от мен... "хайде Теодора, крйно време е да ставаш..." (от майка ми) тааа аз се надявам тия дни да са по-приятни отколкото ги очакваш да са, а сестра ти да ти е донесла някакъв хубав подарък :О
Чао (:

Няма коментари:

Публикуване на коментар