сряда, 30 септември 2009 г.

Хммм....

Понякога ме прихващат някакви... Чувствам се, като навита на пружина вътрешно. Избиват ми емоции, по-скоро не ми избиват ами ми се иска да имаше къде да избият, ама няма и за това ги избивам в безсмислени и несвързани чатове... и без това хората не ме слушат, ако не говоря за тях, няколко несвързани изречения няма да навредят нали?
Мислех си... в такива моменти разбирам, защо на раците им викат лунатици. Изведнъж както си седя БАМ! някакво такова настроение ме връхлита от нищото... от луната (?) ииии не знам какво да се правя. Чувствам се прекалено скована и прекалено раздвижена едновременно О.О
Сигурно е от музиката, днеска слушам някакви електро-техно-ритмични неща... хмм Намерих си 3 хубави песни покрай Недко .. всъщност 4 - три ми показа той и 1 я намерих, докато търсих да му покажа аз нещо. Всъщнот подозирам че четвъртата я е теглил Иван някой път като са пиели кафе със Симеон вкъщи хммм Боже дори в блога ми ми се прииска да напиша нвм О.О Няма пък да пиша нвм тука! Вето на тая дума...съкращение де!
Яяяя уинампа пусна сета на Мауро Пикото ахахах дето е 77 минути... не няма да го слушам... мисля че трябва да спра с тази музика и да си пусна Герои или Хаус... първо герои после Хаус и после пак Герои...
Много е сранно, защото всъщност ми се гледа, обаче имам чувството, че оставям някаква недовършена работа... не може едното преди другото... Не мога да гледам, защото все едно ще гледам за да си запуша рецепторите, понеже ме дразнят, мразя да ми се налага да се "овладявам" х/ Да, не е така, всъщност ще гледам, защото ми се гледа ама... другото усещане пречи... Ще си поставя ултиматум - ще чуя 4-те песнички (бтв слушам сета и той ми харесва О.О) и пускам да догледам герои... дано да успея да се съсредоточа над сериала ;/
Мислех, че блога ще даде усещане за довършена работа... ама неее
ААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААГГГГГГГГГГГГГГГГГРРРРРРХХХХХ

Няма коментари:

Публикуване на коментар