петък, 16 октомври 2009 г.

Някъде там.

Днес си препрочетох повечето постове тук. Лелееее... доста натоварващо О.О Чудех се, ще успея ли да напиша блог сега... В онези периоди тип "абе сигурно съм добре, не мисля, че ми е зле..." съм. Да... добре съм сигурно, просто не ми е ентусиазирано, нито се радвам за нещо... но не ми е и гадно... таа
Това да можеш да се обърнеш към себе си, би трябвало да е знание, което всички трябва да притежават. В крайна сметка, кой би те разбрал по-добре от теб самия? Отговорите на въпросите ти, са вътре в теб... Решенията също. Ама пък не е много забавно да си притежаваш всичко вътре в теб. Друго си е да очакваш да го получиш от някого и той да ти го даде :О Да поискаш и да ти дадът... още по-добре - да ти дадът без да поискаш, защото се нуждаеш... мда... днес не ми е многословно...
Иска ми се да сънувам някой хубав сън, от онези реалистичните... ооо като онзи, в който летях със балон и беше толкова КРАСИВО... или онзи с многото закачени снимки между дърветата... мдаа искам някакъв такъв сън... красив, вълнуващ... значещ и даващ нещо...
Съзнанието ми в момента е 1. много изчистено или 2. много приглушено... Не искам да търся под вола теле, като се чудя "ама аз добре ли съм всъщност илиии всъщност съм зле ама не го усещам още :О" не... ще приема, че съзнанието ми е изчистено. Не че няма неща, които ме притесняват... има разбира се, но пък има какво да се направи относно тях... или поне би трябвало да има...
Много по-добре щеше да ми е, ако знаех какво искам да правя с живота си... какво искам да уча... ех, надявам се скоро да разбера, че иначе ще ме принудят да разбера...
Мисля, че трябва да се стегна... да поуча, да си настроя празното съзнание на вълна попиване на знания... Може би така със знанията ще получа и усещане за "правиш нещо, не стоиш безучастно и безидейно".
Даа... сега трябва да се изкъпя и после да спя, че тая настинка се отразява много зле на главоболието ми ;/
А дано като спя тази нощ, сънят да дойде... да върне съзнанието ми от "някъде там" обратно при мен (:

Няма коментари:

Публикуване на коментар