неделя, 17 януари 2010 г.

"I will try to fix you" Така ли беше?

Слушам една песен. 

Не се чувствам добре относно едно нещо. Обърка се и противоречи на цялата ми идеология към света и хората и всичко, което съм се опитвала да постигна, относно моето държание към околните. 

Най-вероятно за друг човек би изглеждало, че преувеличавам. Най-вероятно друг човек, не би го мислил по този начин, но... това съм аз. 

Чувството, че ме разбраха погрешно, не ми дава мира. Чувството, че съм излязла безкомпромисна и неразбираща също. Но най-много не ми дава спокойствие усещането, че съм се провалила. Провалих се, а цялото старание отиде на кино. А желанието да разбера и да ме разберат си седи неудовлетворено. Явно така ще си и остане, а тоя блог е израз точно на порива да обяснявам.

Пробвах да обясня много пъти. Но явно не искат да ме разберат. А може би не улучих начина, по който да покажа. Мога само да се надявам, някак всичките обяснения, думи и жестове да не са забравени и да напомнят всичко, което исках да обясня, но не успях. Макар че сигурно няма смисъл... не знам, дали е имало смисъл... наистина не знам. 

Песента, която слушам, се връзва на основното, което винаги съм искала да обясня на хората, за които ми пука.

So don't let the world bring you down.
Not everyone here is that fucked up and cold.
Remember why you came and while you're alive
experience the warmth before you grow old.

Аз не съм като всички. И го показах. А ти какво ще ми покажеш? И съм тук и чакам, както всеки път... Напразно ли ще чакам? От теб зависи.


Няма коментари:

Публикуване на коментар