четвъртък, 10 декември 2009 г.

Honesty is what you need?

Honesty is what you need it sets you free, like someone to save you...

Честни ли сте? Спрямо себе си, спрямо най-близките си... спрямо всичко? За мен честността е изкривено понятие, що се отнася до честността ми спрямо мен. За повечето неща... всъщност за почти всичко, си изкривявам гледната точка, нагаждам я, така че да се самозалъжа. Нещата, с които не съм съгласна или не са ми удобни ги разучавам/обмислям мноооого, докато намеря някоя пролука, за която да се хвана и да се убедя, че нещата така са най-добре иии това, което искам всъщност не го искам, защото.. еди-си-какво.... бля бляяяяяяяяяя глупостиииииииииииииииииииииииииииииииииииииии.... пф понякога просто ми омръзва...

Честни ли сте когато искате да "предпазите" някого, за своя сметка? Когато сте убедени, че знаете повече от останалите за нещо, но си мълчите? Когато се самоубедите, че трябва да направите едно нещо, вместо друго, но всъщност просто ви е страх... честни ли сте? Знаят ли хората, за които ви пука всичко, което трябва да знаят? Заявявате ли им честно отношението си към тях? Честни ли сте, когато искате да изисквате, но не го правите? Мисля, че не...

Честността е привилегия. Честността е и глупост в дадени случаи. Напълно честни, са само хората, които имат смелостта и наглостта, да не им пука за последствията. Иска ми се да можех да бъда, достатъчно арогантна и смела, че да си позволя да съм честна. Да, много ми се иска някой да ме спаси... много ми се иска да съм честна и да се освободя от купищата прегради, които сама си поставям... мдаа... ама не.

Честността казана по друг начин, понякога е трудна за осмисляне и преглъщане. Например: даден човек не проявява отношението, което ти проявяваш към него. Стараеш се, държиш се възможно най-добре, но той продължава да не ти показва отношение, дори отблъсква твоето такова. Но днес ми просветна!!! Хората не могат да видят нещо, ако нямат понятие за него. Един човек не може да приеме дадено отношение от друг, ако не е готов да направи същото за този другия... Следователно, колкото и да се стараеш за някого, ако той не приема, че би направил същото за теб, нещата които правиш за него са нещо като... дразнещ шум, който той не разбира. Ето... ЧЕСТНОСТ, честност, която е неприятна за преглъщане. 

Честността не е нито хубава, нито лоша... тя е просто честност... като сурово дърво за огрев. Твърда и груба, но пък масивна и истинска. Много яко може да те нарани, но пък знаеш точно какво е.... няма неприятни изненади, нито криворазбрани неща. Не ти се налага да си изкривяваш преценката, за да приемаш нещата... длъжен си, да ги приемеш такива, каквито са... 

Няма коментари:

Публикуване на коментар