четвъртък, 31 декември 2009 г.

2009

сега е 2:19 сутринта на 31 декември 2009 г.

Остават броени часове, преди земята да започне новата си (2010 обиколка около слънцето (според нашия календар)). От както се помня това винаги ми се е струвало много вълнуващо. Времето измервано в години, четвърти от година, половин година... точно заради този факт... Земята и как тя се връща на изходната си позиция, за да започне цикъла отново. Нова година винаги ми е бил любимия празник. Мислех си, че този път новогодишното настроение ще ме пропусне, но днес... да едва днес, имах няколко наченки на такова, достатъчни да ме вдъхновят за този блог.

Тъй като годината свършва днес, а през деня няма да имам време да седна и да пиша и да е се получи нещо смислено, реших да пиша сега, преди да си легна. Исках последната ми публикация тук, да е нещо като равносметка, поглед назад... обобщение... главен извод може би. 

Време е за малко статистика. Пиша в този сайт от точно половин година. Всеки месец, броя публикации за месец се е увеличавал. През юни съм започнала с 4, а през декември... е, тази ще е 14-та :О Срамувам се от няколко от публикациите си. За съжаление, повечето ми публикации са негативни, другите са философски настроени, а много малко са за нещо положително. Надявам се през новата година положителните да са повече. 

През 2009 си намерих много нова хубава музика. Гледах някои хубави филми. Започнах да гледам няколко нови сериала. Направих си фейсбук, който ползвам редовно. Запознах се с нови хора по интернет, макар че май само едно от запознанствата си струваше (: (да, дори и човека едва ли да смята така, аз се радвам, че имах възможността да споделя някои негови мисли). Зарибих се да следя няколко канала в ютуб о.о 

През 2009 посетих Пловдив и Велико Търново - и двата града ме очароваха. В Пловдив се научих, какво е да стоиш цял ден на щанд и да трябва да обясняваш някакви работи на хората, о "Индиго" ООД си купи къща в Ботевград... ох онези бяха големи образи, момичетата от митницата също бяха много мили... и, о да..!!! Спечелихме наградата там! Получих много хубаво медальонче, от най-добрата приятелка, което е от онези, които ще се постараеш цял живот да си пазиш. Отпразнувах 18-тия си рожден ден. Много се вълнувах за него. Беше хубав. Хората, които исках да са там - бяха там, заради мен (: Запознах се с много нови хора и на живо. С някои от тях имах интересни преживявания х) ооох... Ходих на плажа в 3 сутринта (макар и да не беше както си го представях). О, пуших... кхъм наргиле... и не само хаха. Научих, че обичам вино и не харесвам пушенето (харесва ми само наргилето (и то в малки количества)). Гледах звезден дъжд през една августовска нощ в перфектната обстановка, нещо, което също винаги ще помня. Оу научих и, че ушите ми са явно доста чувствителни и има защо когато се притесня, да не се изчервявам, а да пламват само те (мислех, че гъдел по ушите имат всички, а се оказа, че това е странна моя черта х)). Имах възможността да се постарая за хора, които обичам. Възможността да вложа нещо от себе си, в нещо за тях... да им покажа.... До колко беше успешно не мога сама да преценя... мога само да се надявам, че са разбрали (:

И сега малко по-мрачни неща...

Разочаровах се през 2009 от дадени неща и хора. Също така почти преживях... едни неща. 2009 ми показа, забравени от мен, мои лоши страни. Приземи ме малко повече отколкото имах нужда. Пейзажа посивя малко повечко, отколкото трябва. През 2009 успях да забравя неща, които трябва да помня, за да имам сили... дано успея да си припомня през новата година. Почувствах някои хора по-далечни от преди, а други видях как ще се отдалечат и това ме пф... Отпуснала съм се през тази година, повече от колкото трябва и първата ми задача за 2010 ще е да променя това. Оказа се, че неща, в които вярвах доста силно, всъщност са били илюзия. Това ми се отрази зле на егото, и вярата, и ентусиазма и общо взето всички неща, които ми беше трудно да изровя от себе си хаха.

Но... стига... Точно за това, не ми се искаше да вадя някакъв кардинален извод за тази година. Не ми се искаше да я класифицирам, за да не съм неблагодарна. Не мога да я класифицирам като "добра", но определено не искам и да е "лоша". Едно мога да кажа със сигурност за тази година. Мина като един миг. Усещам я, като че ли е била 1 месец. Сякаш преди 1 седмица си четях хороскопа за годината, (беше през януари) в който пишеше "помагайте раци, помагайте" и си мислих, че това е прецакано. Между другото този хороскоп позна. Имах възможности да помагам и през втората половина от годината се чувствах главно като страничен наблюдател без личен живот хахаха. Колко успешно помагах е друг въпрос, важното е, че опитах (: 

И така де... годината приключва... и аз трябва да приключа някак с този блог. Може би с поглед напред? "Всеки край, води до ново начало" (казано с дълбок мъдър глас) Мда... 2010 носи край на много неща, както начало на още толкова. Тя е една... епична година *epic background music*. Истината е, че ме паникьосва и ми изкарва ангелите и ме плаши и... схващате картината. Та... на края на 2009 и началото на 2010 предполагам е идеалното място за пожелания към мене си. Искам да си пожелая много пари, много коли, вили на плажа, мъже, мноу купони, мноу избухване, мноу секс, да съм царицата на купона направо... мнееее глупости, не искам да си пожелавам това... но щеше да е забавно да видя нечие лице докато чете това х) Та... сега сериозно, искам да си пожелая 2010 да опровергае страховете ми, да ми покаже, че не съм права за лошите неща, които си мисля, искам да ме изненадва приятно редовно и да ми помага да пораствам, не да остарявам а да пораствам! Пожелавам си следващият път като пиша приключващ блог през 2010, той да е пълен само с куп ентусиазирани обяснения, колко яка е била цялата година, как съм напълно доволна от себе си и събитията, колко добре се чувствам и тъй нататък. И някои по-конкретни неща: завършването да ми е много успешно то е ясно, а влизането в университет - да е още по-успешно! Да ме срещне споделена любов, която (отново опровергавайки ме), да ми покаже онези хубави неща, които уж ги има само по филмите. О искам да съм здрава, здравословните проблеми са най-гадното нещо на света, надявам се през 2010 да не се обаждат. Искам 2010 да не ме разделя напълно с хора, които ще си заминат от... Варна. Предполагам бих се сетила още много неща, но ако съм здрава, смела, заобиколена от любов и приятели и уча правилното нещо, мисля не ми трябва друго.

Иии след няколко часа 2010 идва..., а аз готова или не, ще се срещна с нея (: Дано донесе щастие на всички ни...

Няма коментари:

Публикуване на коментар